کشف علائم جدیدی از وجود آب در سیاره مریخ +عکس

به تازگی ماهواره‌های ارسالی توسط سازمان ناسا تصویری ارسال کرده‌اند که از وجود آب در سیاره مریخ حکایت دارد. خبرگزاری تسنیم: دانشمندان و کیهان‌شناسان سازمان ناسا (NASA) همواره از وجود آب در سیاره مریخ خبر می‌دهند و برای اثبات این حرف خود دست به کارهای بسیاری از جمله اعزام فضانوردان به این سیاره زده‌اند.

این حس کنجکاوی دانشمندان و کیهان‌شناسان سازمان ناسا موجب شد که فضانوردان و ماهواره‌های متعددی از طرف این سازمان به فضا فرستاده شوند که به تازگی یکی از این ماهواره‌ها تصویری از سیاره مریخ ارسال کرده که وجود آب در این سیاره را تأیید می‌کند؛ این تصویر را می‌توانید در شکل زیر مشاهده کنید.

تصویر فوق توسط ماهواره‌های سازمان ناسا از سیاره مریخ گرفته و ارسال شده که نشان می‌دهد سیاره مریخ دارای آب است؛ مطابق گزارشات سازمان ناسا، دستگاه ارسال شده قرار است ظرف یک سال آینده تصاویر متعدد، همچنین نمونه‌ای از آب این سیاره به زمین ارسال کند تا بر روی آن تحقیقات لازم به عمل آید.

البته یافتن آب در سیاره مریخ به معنای احیای زندگی در این سیاره نیست چرا که برخی از شرایط دشوار این سیاره از جمله دمای بسیار پایین آن، ممکن است مانع زندگی در آن شود البته سازمان ناسا این امر را غیر‌ممکن ندانسته و بر اساس یافته‌های خود اعلام داشته است که برای یافتن شرایط زندگی در این سیاره تلاش می‌کند.

سیاره مریخ

[ منبع این خبر سایت فردانیوز، فناوری می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «کشف علائم جدیدی از وجود آب در سیاره مریخ +عکس» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت فردانیوز، فناوری منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.