مقامات دولت اجازه دهند از منزل و همه دارایی ما و آنها با حضور دوربین صداوسیما فیلم تهیه شود

بذرپاش
مهرداد بذرپاش ادعای روزنامه ایران در اخذ پاداش ۶۰۰ میلیونی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش در جوابیه‌ای که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده ادعای روزنامه ایران در اخذ پاداش 600 میلیونی را رد کرده است.

متن این جوابیه به شرح زیر است:‌

روز گذشته روزنامه ارگان دولت(ایران) در خبری سراسر کذب(که البته بعد از تماس با مدیرمسئول روزنامه ایران، ایشان ابراز داشت کاش قبل از انتشار با بنده صحبت می‌نمودید) مدعی شد در سال‌های 87 و 88 هیئت مدیره سایپا در هر سال 300 میلیون تومان و برای دو سال 600 میلیون تومان پاداش دریافت نموده است و گزارش صورت سود و زیان که در ردیف هزینه‌ها عنوان پاداش هیئت مدیره را مبلغ 300 میلیون تومان ذکر شده است را مورد استناد قرار داده و نتیجه گرفته است که در 2 سال هیئت مدیره 600 میلیون پاداش گرفته‌اند. هر چند روز گذشته در تکذیبیه‌ای این خبر دروغ و ناجوانمردانه تکذیب شد ولی از آنجا که تکذیبیه به دست همگان نرسیده بود باعث نگرانی عده‌ای دلسوز شده بود که از بنده خواسته شد مجدداً این اقدام را انجام دهم و لازم است نکات ذیل را عرض نمایم:

1- عدد ادعایی روزنامه ایران، عددی است که به سهامداران حقوقی شرکت سایپا(سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و گروه بهمن) پرداخت شده است و به هیچ عنوان به اعضای حقیقی هیئت مدیره پرداخت نشده است و این رویه هم در گذشته و هم در حال همواره ادامه داشته است که در ذیل تکذیبیه هیئت مدیره وقت سایپا و روسای گذشته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران آمده است:

 

 

2- طبق ابلاغیه وزارت صنایع و سازمان گسترش و نوسازی وقت، عدد پاداش سالیانه  پرداختی توسط شرکت‌ها که شرکت سایپا هم یکی از آنهاست نباید بیش از 30 میلیون باشد که این مهم و ابلاغیه برای شرکت در سال 87 که شرکت حدود 800 میلیارد تومان هم سود خالص شناسایی کرده بود رعایت شد و برای مدیرعامل هم این مبلغ یعنی 30 میلیون تومان از طرف سازمان گسترش پرداخت شد و برای اعضای هیئت مدیره غیرموظف 10 میلیون تومان که برخی از آنها هم این مبلغ را دریافت ننموده‌اند.

در سال 88 هم که بنده کمتر از 6 ماه مدیرعامل بودم مبلغی پرداخت نگردید، پس شانتاژ 600 میلیون تومانی که فقط با هدف انتقام سیاسی از اینجانب انجام شده دروغ و اتهامی ناجوانمردانه بود که مطرح‌کنندگان هیچ سندی بابت آن ارائه ندادند، البته بنده از طریق مجاری قانونی و حقوقی در حال پیگیری اتهام کذب وارده می‌باشم.

3-  نکته جالب‌تر اینکه این اتفاق علیرغم تکذیب توسط هیئت مدیره وقت سایپا و اینجانب، توسط عده‌ای از صفحات مجازی معلوم‌الحال در حال پیگیری است که برخی تصاویر آنها در ذیل می آید.

 

 

یا صفحه دیگری که شناسه آن عکسی از سران اعتدال و اصلاح‌طلبان است هم گویا اصلاً تکذیب را قبول ندارد و می‌گوید نه خودتان خبر ندارید 600 میلیون پاداش گرفته‌اید.

لازم است به عرض برسانم این‌گونه پول‌ها فقط از گلوی کسانی پایین می‌رود که در غارت بیت‌المال با هم رقابت می‌کنند و سرمایه‌شان در بانک‌های خارجی در حال افزوده شدن است و اقامت و تابعیت خارجی خود و فرزندان‌شان در جیب‌شان است یا کانال تلگرامی اصلاحات‌نیوز هم علیرغم تکذیب، خبر جعلی را منتشر می‌کند که جالب است که این کانال مدعی اخلاق هم در انتخابات مدعی شده بود، بذرپاش برای رأی در شهرری چک پول 100 هزارتومانی پخش کرده است که با شکایت در دادگاه که سند آن هم ارائه می شود محکوم شد.

باز هم می‌گویم همه دارایی‌ام را می‌دهم به شرط آنکه برخی مقامات ارشد دولت اجازه دهند از خانه و منزل و هر آنچه دارایی ماست با حضور دوربین صداوسیما و با حضور نماینده قوه قضائیه فیلم تهیه شود و از منزل و دارایی آنها هم ثبت تصویر شود آن وقت قضاوت با مردم.

در آخر حکم کارگزینی مدیریت عاملی خود در سایپا را منتشر می‌کنم ولی متاسفانه فیش حقوقی آن ایام در دسترس نبود که منتشر کنم.

انتهای پیام/

[ منبع این خبر سایت تنسیم نیوز، سیاسی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «مقامات دولت اجازه دهند از منزل و همه دارایی ما و آنها با حضور دوربین صداوسیما فیلم تهیه شود» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت تنسیم نیوز، سیاسی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

نکته: با توجه به جمع آوری خودکار مطالب از سطح وب در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخبار غیر مجاز و یا اعتراض به انتشار مطالب سایت ها با ایمیل khabargroup.info@gmail.com در تماس باشید

تبلیغات





جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات