سیاه‌چاله‌های مخفی در کهکشان‌های دیگر +تصاویر

دانشمندان ادعا کرده‌اند که سیاه‌چاله‌های بزرگ در کهکشان‌های دیگر پیدا کرده‌اند. به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، ستاره‌شناسان مدارکی کشف کرده‌اند که نشان می‌دهند در دو کهکشان که در همسایگی کهکشان راه شیری قرار دارند دو سیاه‌چاله بسیار بزرگ قرار دارند.
سیاه‌چاله‌های مخفی در کهکشان‌های دیگر +تصاویر
یکی از این کهکشان‌ها در 38 میلیون سال نوری و دیگری در 170 میلیون سال نوری زمین قرار دارند و تا جایی از کهکشان راه شیری و زمین فاصله دارند که نمی‌توانند تهدیدی برای زمین به حساب بیایند.
سیاه‌چاله‌های مخفی در کهکشان‌های دیگر +تصاویر
ستاره‌شناسان درباره این سیاه‌چاله‌ها گفته‌اند که در هر دو سیاره که جزو دسته سیاره‌های فعال محسوب می‌شوند و پرتوافکنی شدید دارند، سیاه‌چاله‌ها در پشت ابرها و خاک‌های این کهکشان‌ها پنهان هستند.
انتهای پیام/

[ منبع این خبر سایت باشگاه خبرنگاران، اجتماعی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «سیاه‌چاله‌های مخفی در کهکشان‌های دیگر +تصاویر» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت باشگاه خبرنگاران، اجتماعی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

X